FANDOM

"Co może pójść nie tak?"
— Typowe powiedzenie Timmy'ego

Timoteusz „Timmy” Tyberiusz Turner (Urodzony 21 Marca, 1992) to dziesięcioletnim chłopiec, który jest głównym bohaterem serialu "Wróżkowie Chrzestni", wraz z jego wróżkami, Cosmem i Wandą. W piosence tytułowej opisany jest jako "Przeciętny gość, który wpadek na za dwóch". Rodzice Timmy'ego, znani jako Mama i Tata, nie dbają o niego i czasami zostawiają go pod opieką jego opiekunki - Vicky

Po roku dręczenia się z Vicky, która nieustannie czyni go nieszczęśliwym, otrzymuje dwóch wróżków chrzestnych - Cosma i Wandę, a później brata chrzestnego, Poofa, którego sobie zażyczył.

OsobowośćEdytuj

"Nudna konwersacja. Nie można się skupić".
— Timmy Turner

We wszystkich seriach, Timmy jest zdefiniowany jako dumny i arogancki. Jednak, sprawia, że jest niezwykle dowcipny i mądry. Jest naprawdę odważny i bohaterski, ale okazuje się być raczej opiekuńczy i kochający. W przeciwieństwie do swoich przyjaciół, którzy są bardzo komfortowi z bycia niepopularnym. Timmy beznadziejnie próbuje być "cool" w dużej nadziei, że wreszcie zauważy ją Trixie. Gdy Trxie pocałowała go, Timmy został wessany do ciemności. Później, gdy Timmy i Trixie ponownie próbują się pocałować, zawsze przerywa im jakaś inna postać. Nie potrafi się skupić, dlatego zawsze dostaje F (Nawyk od pana Crockera). 

Słabe stronyEdytuj

Słabością Timmy'ego są: bose stopy, pomarańcze, klauny, tyłki mężczyzn, tyłek jego taty (znany również jako "Pełnia Księżyca") i uczulony jest na kiszoną kapustę.

TłoEdytuj

RodzinaEdytuj

Najlbliższymi krewnymi Timmy'ego są oczywiście, Mama i Tata. Bardzo ich kocha, to uczucie jest wzajemne. Zależy kiedy, bo mają tendencję do ignorowania go ozięble, kłamią do niego bez winy, i robią głupie rzeczy na koszt Timmy'ego. Mama Timmy'ego jest bardziej czuła i miła, a jego tata bardziej samolubny. Timoteusz ma zdecyowanie lepsze stosunki z jego rodzicami chrzestnymi i jego bratem chrzestnym. Kochają się tak jak każda, zwyczajna rodzina. 

Wczesne życieEdytuj

Po tym jak Timmy się urodził, jego rodzice myśleli, że to dziewczynka, więc kupili mu stereotypiczne dziewczyńskie rzeczy. To wyjaśnia, dlaczego Timmy nosi różową koszulę i różową czapkę. Wyjaśnia również, dlaczego jego rodzice w zdjęciach z jego dzieciństwa mają jego zdjęcia w sukienkach. 

Gdy się urodzil, Pan Turner chciał go nazwać "Bono", ale Pani Turner chciała nazwać go "Timmy". 

Urodziny Timmy'ego w rzeczywistości są dzień po urodzinach Chipa Skowrona

SzkołaEdytuj

W szkole Timmy uważany jest za "przegranego". Próbuje być fajnym, by zainponować Trixie Tang, najbardziej popularnej dziewczynie w szkole. Niestety, jego bycie cool, zazwyczaj kończy się klapą.

Timmy ma dwóch najlepszych przyjaciół: Chestera MiernegoGracza i R.J.'A. i dwóch rezerwowych przyjaciół: Sanjaya i Elmera. Timmy i jego przyjaciele uważani są za "niepopularne dzieciaki", przez resztę szkoły, choć Timmy, Chester i R.J. widocznie są na wyższym poziomie niż Sanjay i Elmer. Zazwyczaj Timmy i jego kumple są nękani przez szkolnego łobuza, Francisa

CiekawostkiEdytuj

  • Timmy zainspirowany był dzieciństwem Butch'a Hartmana.
  • Chłopiec ma taką samą fryzurę jak Cosmo, Vicky (inną niż kucyk), i Danny Felton z serialu Danny Phantom.
  • W orginale Timmy miał mieć niebieską czapkę, ale w niebieskim mazaku Butcha Hartmana zabrakło atramentu, więc zamiast niebieskej Timmy ma różową czapkę. 
  • Timmy ma swoją piosenkę.
  • Kiedy ma koszmary zgrzyta zębami.
  • Jego znakiem towarowym była różowa czapka, więc rodzice spodziewali się dziewczynki.
  • Timmy umie wybekać cały alfabet.
  • Jest uczulony na pomarańcze i kiszoną kapustę. To może być dziedziczne.

CytatyEdytuj

  • "Ale ty nienawidzisz Góreckiego!"
  • "Nudne konwersacje. Nie można się skupić."
  • "MOJE!, MOJE!, MOJE!, MOJE!, MOJE!, MOJE!"
  • "Cześć. Jestem Timmy. Mam krótki czas koncentracji  i..." [odchodzi]
  • "Nie obchodzi mnie, co mówi mój terapeuta. Zawszę będę cię kochał Trixie Tang!"
  • "Panie i Panowie! Oto mój wierny pies, Sparkie!"