FANDOM

"Znów się spotykamy, Timmy Turnerze."
— Dark Laser

Dark Laser jest zabawką z katalogu, którą za pomocą  magicznej kopiarki  ożywił Timmy, w odcinku "Magiczna kopiarka". Jest on parodią Dartha Vadera.

CharakterEdytuj

Kiedy magiczna drukarka przywróciła do życia Darka Lasera, szybko ruszył spowodować destrukcję w Mrokowie. Po pokonaniu przez Timmy'ego, Dark Laser przysiągł zemstę. Zamieszkuje on przestrzeń, do której próbuje przyciągnąć Timmy'ego, by go zniszczyć. Nie wiadomo czy Dark Laser jest kosmitą, zabawką czy robotem, chociaż określa, że jego ataki na Ziemi jako "Inwazję". Dark Laser posiada psa, który wabi się Fafik. Pies również został wykonany przez Timmy'ego w magicznej kopiarce przed Darkiem Laserem. Dark Laser ukradł go, czyniąc Fafika jego wiernym towarzyszem. Jest głównym czarnym bohaterem. Piąty po panu Crockerowi, Vicky, Foopie i Francisie. Ma najbardziej niebezpieczny wygląd ze wszystich postaci. Pojawia się jako główny antagonista w kilku odcinkach.

OpisEdytuj

Dark Laser nosi czarny skafander, dużą pelerynę i kask. Mówi głębokim głosem, przypomina prawdziwego Dartha Vadera. Tak jak wspomniano wcześniej nie wiadomo czy jest on człowiekiem, zabawką, lub nawet kosmitą. To ostatanie wydaje się najbardziej prawopodobne, ponieważ ma on armię robotów kosmicznych, którzy działają na jego polecenie. Dark Laser posiada również szereg przycisków na jego garniturze, które mogą przekształcić go w różne obiekty, takie jak tratwa, co daje do zrozumienia, że może on zamienić się również w gigantyczną, dziecinną zabawkę. Jest podobny do podmieniacza Marka Changa.

OsobowośćEdytuj

Podobnie jak większość złoczyńców jest zły, lecz także trochę dziecinny. Pokazał on troszkę dobroci wobec Timmy'ego pożyczając mu swój statek, by pomóc mu odnaleźć rodzinę. Ma również trochę kobietą osobowość - przemawia do zabawki, Fafika. 

CiekawostkiEdytuj

  • Ma zespół jelita drażliwego.
  • Nie był pokazany w żadnym odcinku, oprócz sezonu 6.