FANDOM

Cosmo Julius Cosma jest jedną z głównych postaci serialu. Jest jednym z wróżków chrzestnych Timmy'ego, wraz z jego żoną, Wandą i ich synem, Poofem. Cosmo jest najgłupszą postacią w serialu, (rywalizując z tatą Timmy'ego). Czasami jest zbyt emocjonalny.

Charakter Edytuj

Cosmo jest aktualnym wujkiem chrzestnym Timmy'ego. Wraz z jego żoną, Wandą, dostał zadanie by zrobić z nieszczęśliwego dziecka, szczęśliwe, przyznając im życzenia i zachować przy tym bezpieczeństwo. Niestety, z powodu braku inteligencji Cosma, często stawia on Timmy'ego w niebezpieczeństwie z jego życzeniem.

Pomimo jego niskiego I.Q. i najmu kłócenia z Wandą, Cosmo naprawdę kocha swoją żonę i jego chrześniaka. Często idzie w parze z życzeniami Timmy'ego w przeciwieństwie do Wandy, która jest do nich surowo nastawiona.

Jest młodszym synem nadopiekuńczej matki Cosma, która nie wyraziła zgody na ślub jego i Wandy. Często też próbowała ich rozdzielić. Grał w zespole na trójkącie, choć gdy zaczynał grać obrzucano go pomidorami.

Opis Edytuj

Cosma ma zielone włosy, zielone oczy, nosi białą koszulę z czarnym krawatem, czarne buty i czarne spodnie. Podobnie jak wszyscy wróżkowie ma różdżkę, koronę i skrzydełka, które pozwalają mu się unosić w górę.

Edytuj